Slatka domaćica: "Jako uživam u ovom poslu"

 Posvećenost, pažnja i ljubav su tri obavezna sastojka na blogu "Slatka domaćica".

Izvor Instagram

U potrazi za slatkim receptima, detaljnim opisima i pažljivo zabilježenim koracima pripreme, naišla sam na blog "Slatka domaćica". Blog koji vodi prekrasna Julia Radojević je ljubavlju pripremljena riznica recepata, razmišljanja, predivnih fotografija i video snimaka. 

Julia je rođena u Minhenu gdje je živjela do svoje jedanaeste godine, a sada je student četvrte godine na Računarskom fakultetu u Beogradu. Pored food bloga se pretežno bavi dizajnom i umjetnošću u čemu jako uživa.
Na internet nebu postavila je stol za koji su svi pozvani da sjednu, da se druže i da uživaju u hrani i prelijepim fotografijama.

Izvor Instagram


Sa posebnom pažnjom objašnjava svaki korak pripreme i uči pratioce njenog Instagram profil i 
YouTube kanala  korisnim cakama kuvanja, što joj priznaje oduzima dosta vremena.
 "Koliko god delovalo lako i jednostavno, uopšte nije tako. Većina verovatno ni ne zna kako to ustvari izgleda "iza kamere" jer čitaoci vide samo gotov proizvod, tačnije fotografije i recepte. Ono što ne vide je cele organizacija oko samog osmišljavanja i spremanja preko sređivanja fotografija i video zapisa pa sve do objavljivanja na društvenim mrežama što zaista zahteva višesatni angažman ali naravno ne bih sve to radila da mi ne pričinjava ovoliko zadovoljstvo. Jako uživam u ovom poslu jer je to ipak jedan od načina na koji ispoljavam svoju kreativnost." počinje Julia priču za Umjetnost pisanja.

Njen Instagram blog svakodnevno posjećuje preko 96 hiljada  ljudi, taj broj iz dana u dan raste, a ona često podjeli  slike kolača koje su po njenom receptu napravili pratioci.A evo kako je nastao i sam profil.
"Profil sam pokrenula sasvim spontano pre dve i po godine. Želela sam samo da imam neko mesto gde mogu da kačim recepte i fotografije kako bih imala neku ličnu arhivu. To se ubrzo proširilo i tako se polako razvijalo do onoga što je sada." objašnjava Slatka domaćica
 
Izvor Instagram

 

Kulinarsko štivo kojem se uvijek vraća jesu, kako kaže, sveske sa receptima njene mame i bake.
"Najviše i najčešće volim da prelistavam mamine i bakine sveske sa receptima, ali isto tako volim da se vratim klasicima kao što je Veliki narodni kuvar jer je ipak to zbirka najboljih klasika svih vremena." govori ona.

Izvor Instagram


Iako mnogi izbjegavaju da prave hranu kada su nervozni jer im tada ne bude sve po "meraku" , Julia ipak ni tad ne odustaje od svoje kuhinje i od spremanja kolača.
"Često spremam kada sam nervozna jer me pravljenje kolača stvarno opušta. Naravno, dešava se i meni da nešto ne uspe ali to uopšte ne smatram lošim jer uglavnom iz takvih primera nastanu potpuno neplanirane poslastice koje mogu biti izuzetne. U svakom slučaju se sve pojede jer ipak hrana nije za bacanje, ali se naravno desi da i nešto ponovim ako mi je bitno da vizuelno bude baš onako kako sam zamislila." iskreno priča Julia.

Izvor Instagram

Pranje sudova nakon spremanja kolača svima pada teško, savjetujem vam da ih operete odmah nakon jela. Ako ne možete odmah oprati posuđe, barem ga ostavite potopljeno u vodi. 
Upravo ovaj dio posla najmanje voli moja sagovornica, a ono što je za nju najljepši dio vođenja kulinarskog bloga navodi:
"Najmanje volim pranje sudova, a verujem da nisam jedina. Generalno jako uživam u ovome jer sam na neki način uspela svoj hobi da pretvorim u posao, tako da ne bih mogla da izdvojim jedan najlepši deo jer sve kompletno čini jednu zaista divnu celinu koju mnogo volim i koja je postala deo mene.

Izvor Instagram



Za vrijeme karantina svi smo se isprobali u ulozi domaćice, ali Slatka domaćica posebno izdvaja Lava kolač. 
"Lava kolač spremam od kako znam za sebe, to mi je omiljeni recept jer je jednostavan a preukusan. Konkretno slike koje su nastale tokom karantina su mi posebno drage jer sam uspela da ga slikam u totalno drugačijem ambijentu i ta fotografija mi je prosto prirasla srcu. Toliko je volim da bih je okačila na zid" kaže ona.
Izvor: Instagram

Izvor: Instagram


Smatra da na našem prostoru ima dosta ljudi koji vode fantastične profile, ali joj je uvijek teško da izdvoji omiljeni blog.
"Ako baš moram da izdvojim, neka to budu profili čije sadržaj u poslednje vreme najviše pratim a to su kototamo , omitrova i ana_prstohvatsoli. " saopštava Julia.



"Mislim da nemam loše navike u kuhinji ali bih rekla da je po meni najlošija navika to što probavam sve dok spremam i onda kada završim sa pripremom, meni prođe volja za jelom tog kolača." iskreno  priča Julia.


A na pitanje koje jelo bi nazvala po sebi odgovar: 
"Odlično pitanje ali ne bih znala odgovor. Mislim da bi bilo malo sebično da nekom jelu dam ime po sebi, više bi imalo smisla da neko drugi da nekom jelu naziv po meni." 

Izvor: Instagram





📝AMRABLE




Коментари